Can't log in

User avatar
Dust In The Wind
Guide
Posts: 5336
Joined: Wed Feb 09, 2005 1:29 pm
Location: North Ga Mts

Post by Dust In The Wind » Mon Jun 19, 2006 7:28 am

They are on the west coast, so just wakeing up to this, give it little more time and hopefully just a reset of the server.

JUST DUST
TO BE OR NOT TO BE..... NOW WHAT KIND OF QUESTION IS THAT??? TO BE OF COURSE!!!!!

CalculatedRisk
Guide
Posts: 3660
Joined: Sat Nov 20, 2004 1:28 pm
Location: Mo USA
Contact:

Post by CalculatedRisk » Mon Jun 19, 2006 7:44 am

So I come here to see what the folks at SilverCreek have to say about it and I see lots of pleas for help but no response.

I'm getting IM's from "helpful Users" recommending "fixes" like reinstalling the software. Somehow I don't think that will fix this problem.

WHERE IS SILVERCREEK'S INPUT ON THIS????
??

If you reinstall you will prolly have to type in all your nics again so I would wait on that, if at all possible.

they 2 hours behind my time, so as soon as I see someone sign on I will get with them about it, k?
They are not in the office at night, they do work within normal business hours, and will have to find where the problem is to fix it, Sorry for the inconvenience.
Image

maggs_01
Active Poster
Posts: 37
Joined: Wed Apr 26, 2006 10:18 pm

Post by maggs_01 » Mon Jun 19, 2006 7:49 am

Ok. I'm having the same problems. Now I have to go to detox. Oh right, That's listed under general stuff! When I can't login I just hafta go bug ez, primal and dust. :wink:
Image

CalculatedRisk
Guide
Posts: 3660
Joined: Sat Nov 20, 2004 1:28 pm
Location: Mo USA
Contact:

Post by CalculatedRisk » Mon Jun 19, 2006 8:34 am

hehe, they'll bug ya right back maggs! :twisted:
Image

maggs_01
Active Poster
Posts: 37
Joined: Wed Apr 26, 2006 10:18 pm

Post by maggs_01 » Mon Jun 19, 2006 8:40 am

ya think?
Image

cowboyschick
Active Poster
Posts: 20
Joined: Thu Mar 30, 2006 9:04 am

Post by cowboyschick » Mon Jun 19, 2006 8:49 am

:shock: ok are we gonna get any kind of time frame as to when this will be fixed....it might make it easier to cope..the shakes have started...

cowboyschick
Active Poster
Posts: 20
Joined: Thu Mar 30, 2006 9:04 am

Post by cowboyschick » Mon Jun 19, 2006 8:49 am

:shock: ok are we gonna get any kind of time frame as to when this will be fixed....it might make it easier to cope..the shakes have started...

XAmaltheaX
Active Poster
Posts: 81
Joined: Thu Nov 06, 2003 2:50 pm

Post by XAmaltheaX » Mon Jun 19, 2006 8:57 am

Omg come on fix this fast, are you nuts? Im going crazy over here, its even worse when you know you cant log in :?
Cancel my subscription to the Resurrection

User avatar
Dust In The Wind
Guide
Posts: 5336
Joined: Wed Feb 09, 2005 1:29 pm
Location: North Ga Mts

Post by Dust In The Wind » Mon Jun 19, 2006 9:09 am

/me stands back and watches as some lose their mind... haha, hoho, heehee to the funny farm where life is grand.......

JUST DUST

PS - sorry not Dust, just his message service.

LOL
TO BE OR NOT TO BE..... NOW WHAT KIND OF QUESTION IS THAT??? TO BE OF COURSE!!!!!

User avatar
Lucky
Active Poster
Posts: 27
Joined: Wed Apr 05, 2006 5:17 am
Location: uk
Contact:

Post by Lucky » Mon Jun 19, 2006 9:11 am

Surely they gotta be in the office now !!!!!!!!

I Losin Ma Marbles

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Halloooooooooooooooooooooooooooooooo

User avatar
Dust In The Wind
Guide
Posts: 5336
Joined: Wed Feb 09, 2005 1:29 pm
Location: North Ga Mts

Post by Dust In The Wind » Mon Jun 19, 2006 9:14 am

Jonas is a Doctor and only works 9 to 5 with a 2 hour lunch and never on Wed. (golf match) and being west coast just got there.... LOL


JUST DUST's answering service

PS - donuts and coffee first
TO BE OR NOT TO BE..... NOW WHAT KIND OF QUESTION IS THAT??? TO BE OF COURSE!!!!!

User avatar
EzRider
Active Poster
Posts: 174
Joined: Wed Sep 14, 2005 7:44 pm

Post by EzRider » Mon Jun 19, 2006 9:19 am

I just talked to Jason. he says he's kinda busy today, but he'll have a look at the problem sometime this week. should have it running by early next week. guess allaya addicts n lobbyrats is gonna have to go outside n amuse urselves fer a bit...me, Ima go paint a sundeck. but I'll by smillin n gigglin at the thought of alla the twitchin goin on from the net~withdrawl.
Image

CalculatedRisk
Guide
Posts: 3660
Joined: Sat Nov 20, 2004 1:28 pm
Location: Mo USA
Contact:

Post by CalculatedRisk » Mon Jun 19, 2006 10:31 am

Well ya'll are back up and running I just popped in to check on it, so carry on!!!
Image

Day Wlkr
Posts: 7
Joined: Mon Jun 19, 2006 5:29 am
Location: Michigan

Post by Day Wlkr » Mon Jun 19, 2006 10:33 am

ITS UP ITS UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!
Image

XAmaltheaX
Active Poster
Posts: 81
Joined: Thu Nov 06, 2003 2:50 pm

Post by XAmaltheaX » Mon Jun 19, 2006 12:50 pm

EzRider wrote:I just talked to Jason. he says he's kinda busy today, but he'll have a look at the problem sometime this week. should have it running by early next week. guess allaya addicts n lobbyrats is gonna have to go outside n amuse urselves fer a bit...me, Ima go paint a sundeck. but I'll by smillin n gigglin at the thought of alla the twitchin goin on from the net~withdrawl.

Oh liaaaaar liar pants on fire, your knees were shaking when u realized u cant log in, the sundeck was just like a chewing gum when u're trying to stop smoking.

:twisted:
Cancel my subscription to the Resurrection

Post Reply